زیباتر میشوم
زیباتر میشوم
تجربه های من از برنامه لاغری برای همیشه

سلام خدا روز تعطیلی حالت خوبه؟ من که عالیم

امروز سه هفته تموم شد و روز وزن کردن بود اما  ---  آما   من وزن نکردم

یه دفعه به خودم گفتم بزار یه ماه بشه تا یه آمار دقیق از خودت داشته باشی یعنی ببینی تو یکماه

 با گذاشتن کمترین زمان برای ورزش و بهترین نوع تغذیه ای که بلد بودی .. چند کیلو کم کردی؟

و یک ماه بعد رو هم بزار برای تغذیه خوب و ورزش خوب

پس این شد برنامه ام: روز 30-سی ام وزن میکنم و دیگه وزن نمیکنم تا روز 60 البته ماه دوم با ورزش مداوم.

راستش الان خودم این برنامه رو دوست دارم و دیگه هیچ استرسی برای اینکه امروز خودمو وزن نکردم ندارم.

کلا امروز رو فاز بخور بخور بودم ولی خیلی خودمو محدود کردم اما بازم زیاد بود نسبت به روزهای عادی

ناشتا یه لیوان آب

صبحانه ساعت 8.30: 1.2نون لواش +1قوطی کبریت پنیر+1گوجه+1خیار+1تخم مرغ پخته+ چای شیرین

حجم نوشته شده با توجه به گرسنگی ام:همه رو خوردم

ناهار ساعت 14.30: پلو+ته دیگ ته چین+ خوراک گوشت مخصوص سپندار+ سالاد

امروز به اهل منزل گفتم همه مرخصی، من ناهار درست میکنم. اینم شد ناهار سپنداری>>

طرز تهیه خوراک گوشت و قارچ: http://sepandaar.com/post.php?p=72 

 تزیین پلو: http://sepandaar.com/post.php?p=71

 

 همه رو جز سالاد و 1.2ته دیگ خوردم

 

میان وعده ساعت 15.30: نیم سانت شکلات با یه فنجون چای

میان وعده ساعت18: نیم کاسه ماست خوری طالبی

میان وعده ساعت 20تا21: پفک/شکلات/کیک/آب از همه شون یه ذره خوردم

چون سینما رفته بودیم بین این ساعات خوراکی های غیر خوب خوردم

 

چونکه دیگه حس آپ ندارم اگه بازم چیزی میل کردم فرا مینویسم

پیش به سوی هیپنوتراپی و بعدش لالا_

شبتون خوش وخدانگهدارتون باشه تا فردایی زیباتر و سلامت تر .

پ.ن:

مایعات : آب 6لیوان+2لیوان چای+

ورزش: هیچی

شکلات: تا جایی که عذاب وجدان نگیرم خوردم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 5 خرداد 1391برچسب:, توسط بی بی سپندار